יום שישי, 11 בינואר 2013

תגים: אבדן

תגים: אבדן.

    באבדן, החיים הקודמים אינם, המועדון נשרף. האבדנים שאליהם אני מתייחס אלה הם
    אבדנים של משהו עליהם החיים הקודמים עמדו, "הרגליים של החיים הקודמים".
    נגמר פרק א' בחייך, ומתחיל פרק ב'.
    זוהי צומת האבדן, הצומת העיקרית שאיתה מתמודדים לאחר אבדן.
    הדילמה בצומת האבדן -
      האם אני רוצה לחיות ?
      האם יש טעם לחיים ללא מה שאבד ?
      האם אני משלים עם אבדן חיי פרק א', ומוכן להמשיך לפרק ב' של חיי ?
    רבים שחוו אבדן, אינם משלימים. הם נשארים תקועים עם פרק א'. הם נתקעים בצומת
    האבדן.
    לי לקח, לאחר מות ריבה, 6 חודשים להשלים, ולעבור לפרק ב'.
    אבא שלי לא השלים עם האבדנים שלו, ונשאר תקוע.

יש כאן שילוב נושאים רבים - שריפת המועדון, מצבי קיצון, דילמות ערכיות, ועוד.
יש כאן טראומה שבה נוצרים שריטות ואישויות טראומה עם אגנדות טראומה.
בינתיים איני מפרט נושאים אלה, לא מפרט את הסיפור האישי שלי והסיפור של אחרים שחוו אבדן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה